Omdat onze producten meestal niet geschikt zijn om te ruilen, meestal i.v.m. hygiëne, raden wij u aan ons te mailen om hiervoor toestemming te verkrijgen zodat wij dan voor u indien mogelijk voor dit product een verzegeling aan kunnen brengen. Mail of bel op info@studiorosenberg.nl of bel op 035-. Bij twijfel bent u uiteraard ook altijd van harte welkom bij ons in Huidpraktijk 't Gooi " Rosenberg Skin Clinic"  (op afspraak)

Ruilen / terug geven van cosmetica/producten, indien verzegeld (zelf om vragen, wordt niet automatisch gedaan)

In alle gevallen dient u zelf zorg te dragen voor de retourzending incl. kosten of u komt langs op afspraak. 

Onjuiste bestellingen worden op verzoek terug overgemaakt. Ook als u spijt heeft van uw aankoop (dit hebben wij nog niet meegemaakt)
Is er iets misgegaan met uw bestelling, is er iets kapot? Meld u dat aub binnen 8 dagen na ontvangst? Uw probleem wordt altijd zorgvuldig verholpen.

Verder vinden wij het allerbelangrijkste dat u een blije klant wordt die graag terugkomt. Service stellen wij dan ook hoog in het vaandel.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Rosenberg
& team Rosenberg Skin Clinic

www.studiorosenberg.com
www.rosenbergskinclinic.nl

Sms of whats app op 0653 27 60 70
Mail antwoord duurt langer in verband met de vele mails die wij ontvangen info@studiorosenberg.nl

Beste klant,

Omdat onze producten meestal niet geschikt zijn om te ruilen, meestal i.v.m. hygiëne, raden wij u aan ons te mailen om hiervoor toestemming te verkrijgen zodat wij dan voor u indien mogelijk voor dit product een verzegeling aan kunnen brengen. Mail of bel op info@studiorosenberg.nl of bel op 035-. Bij twijfel bent u uiteraard ook altijd van harte welkom bij ons in Huidpraktijk `t Gooi " Rosenberg Skin Clinic" (op afspraak)

Ruilen / terug geven van cosmetica/producten, indien verzegeld (zelf om vragen, wordt niet automatisch gedaan)

In alle gevallen dient u zelf zorg te dragen voor de retourzending incl. kosten of u komt langs op afspraak.

Onjuiste bestellingen worden op verzoek terug overgemaakt. Ook als u spijt heeft van uw aankoop (dit hebben wij nog niet meegemaakt)
Is er iets misgegaan met uw bestelling, is er iets kapot? Meld u dat aub binnen 8 dagen na ontvangst? Uw probleem wordt altijd zorgvuldig verholpen.

Verder vinden wij het allerbelangrijkste dat u een blije klant wordt die graag terugkomt. Service stellen wij dan ook hoog in het vaandel.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline Rosenberg
& team Rosenberg Skin Clinic

www.studiorosenberg.com
www.rosenbergskinclinic.nl

Sms of whats app op 0653 27 60 70
Mail antwoord duurt langer in verband met de vele mails die wij ontvangen info@studiorosenberg.nl



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2010 - 2020 Rosenberg Skin Clinic | Huidverbetering | sitemap | rss